Obavještenja
Drugi upisni rok: Konkurs za upis u prvu godinu osnovnih studija za studijsku 2024/25. godinu
Objavljen je Konkurs za drugi upisni rok za upis studenata i studentkinja u prvu godinu osnovnih studija za studijsku 2024/25. godinu. Upis će biti održan 10. i 11. jula.
Dokumentacija za upis u I godinu studija se može podnositi na dva načina: fizičkim dolaskom u zgradu UDG i elektronskim putem.
U Konkursu možete naći detaljne informacije o upisu.
UDG i ove godine nudi nove prilike i inovacije u obrazovnom procesu. Dobro došli!
Na talasu novog obrazovnog modela i inovacija koje realizuje Arisona State University (ASU), kao prvi univerzitet po inovacijama u Americi devetu godinu zaredom, ispred MIT i Stanforda, Univerzitet Donja Gorica je obezbijedio prilike da se mnogi od edukativnih sadržaja i inovacija primijene i u Crnoj Gori, kroz dvadesetogodišnje strateško partnerstvo.
Dvojne diplome
Sa namjerom da kreiramo međunarodne prilike za naše studente i studentkinje, od studijske 2024/25. godine studenti i studentkinje će imati prilike da dobiju dvojnu diplomu sa svjetski priznatim univerzitetima: Arizona State Univerzitet iz Amerike, Instituto Politecnico de Braganca iz Portugala, University Beijing Union iz Kine i Međunarodno hotelijerstvo i menadžment (VATEL škola) iz Francuske.
Virtuelna učionica
Kroz veliki broj međunarodnih projekata, UDG nudi studentima i studentkinjama izvrsne uslove studiranja, savremenu opremu i kurikulume. Od naredne studijske godine, Univerzitet Donja Gorica, posredstvom evropskog projekta NEST4WB će opremiti prvu virtuelnu učionicu u Crnoj Gori, a pored navedenog, pristupiće se i osnivanju Centra za napredne tehnologije. Priliku da izučavaju ove tehnologije će imati studenti i studentkinje studijskog programa Elektrotehnika i računarstvo, kao i Informacionih sistema i tehnologija, dok će iskustvo korišćenja ovih tehnologija u istraživanju i studiranju, imati svi studenti i studentkinje UDG-a.
Vještačka inteligencija
Pored toga što već par godina studijski program Informacioni sistemi i tehnologije realizuje modul Vještačka inteligencija, kao i što se ova jako napredna oblast izučava na studijskom programu Elektrotehnika i računarstvo, njeno razumijevanje i izučavanje će se od ove godine realizovati na svim studijskim programima UDG-a. Za buduće profesionalce u bilo kojoj oblasti, od fundamentalnog značaja je da razumiju i steknu nove vještine kako bi se adaptirali i bili uspješni u novoj eri. Vođeni ovim, a uz uvažavanje multidisciplinarog pristupa, vještačka inteligencija, njena primjena i uticaj će biti uključeni u sve studijske programe.
Blockchain učionica
Kao dio razvoja inovativnog razmišljanja i duha na UDG-u, koriste se mogućnosti razvoja u eri vještačke inteligencije, posebno u dijelu direktne veze sa finansijskim sektorom. Kroz Blockchain učionicu na UDG-u, već par godina se u okviru Fakulteta za međunarodnu ekonomiju finansije i biznis, istražuju novi trendovi i dostignuća. Kako je Fakultet usmjeren na podsticaj studenata i studentkinja da razvijaju svoj biznis, nastoje se istražiti mogućnosti koje nove tehnologije i inovacije donose startapovima. Jedna od uloga Blockchain učionice na UDG-u je da promoviše obrazovanje i inovativnost među mladim preduzetnicima i preduzetnicama i pomogne im da se povežu sa finansijskom industrijom. Od ove studijske godine, svi studijski programi će biti upoznati sa ovom tehnologijom i njenom primjenom u oblastima koje studiraju.
Diplome i sertifikati za cjeloživotno učenje Arizona State Univerziteta (ASU)
Studentima i studentkinjama Univerziteta Donja Gorica, ali i alumnistima i alumnistkinjama će biti ponuđena prilika za samoobrazovanje i sticanje diploma i sertifikata za cjeloživotno učenje Arizona State Univerziteta (ASU) kao podsticaj za lični i profesionalni razvoj sadašnjih i bivših studenata i studentkinja UDG-a.
Uz želju da opravdamo poziciju inovativnog univerziteta, programima i prilikama, u narednom periodu ćemo učiniti određene svjetske prilike dostupne mladim ljudima u Crnoj Gori ali i široj javnosti, uz namjeru da postignemo što je moguće veći nivo inkluzivnosti.